lördag 16 november 2013

Från anklever till vispgröt

 
Igår lämnade jag restaurang Rådhuset med den där varma känslan i kroppen du bara får av skumppa, utsökt mat och trevliga diskussioner. Att få äta och prata ostört med mannen i ditt liv i två timmar, det är en lyx vi sällan unnar oss nuförtiden.
 
Förrätt förresten, vad tycker ni om det? Jag brukar sällan beställa förrätt, jag tycker det känns lite onödigt och dyrt. Men när jag tänker på saken så är förrätten oftast den vackraste rätten, så även denna gång. Men efterrätterna var nog också estetiskt tilltalande, för att inte tala om smarriga!
 

Jag hade klätt mig i min favoritklänning från Michael Kors, tog tyvärr inget helkroppsfoto. När jag ser den här bilden på mig tänker jag att det kanske vore dags att färga ögonbrynen igen (orka!). Jag har alltså ögonbryn, massor med hår t.o.m. (plockar dem aldrig) men de syns inte. Skönt med kroppsbehåring som inte syns på ben, men ögonbryn skulle vara spännande att ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar