onsdag 27 november 2013

En bra dag

Jag är glad idag. Kanske för att jag fått sova åtta timmar ostört i ett sträck inatt, kanske för att jag och Jon just var ute på gården och umgicks med grannen och hennes dotter, kanske för att vi får besök av amerikanska gäster i övermorgon eller kanske för att Jon just somnade på två minuter.
 
Grannen visade oss tomtestubben. Det finns alltmöjligt roligt på vår bakgård!
Nu ska jag städa lite och förbereda inför besöket. Det ska bli så sjukt roligt att ha mina älskade amerikanska föräldrar här i några dagar. Jag älskar att visa upp Finland, även om det är den ruskigaste tiden på året just nu. Hoppas vi får dagar som igår under helgen, en sol som skiner och sådär passligt kallt att luften blir krispig och fräsch.
 
Gårdagens solskenspromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar