tisdag 9 april 2013

Skostorleken

Något som konstant oroade mig under graviditeten var mina fötter. Jag hade hört så många personer som berättade att de gått upp en skostorlek under sin graviditet och tanken på att vara tvungen att ge upp mina älsklingar i garderoben kändes fruktansvärd.

Ge mig bristningar och sladdrig mage, men ta inte mina underbara skor! Bland annat dessa skönheter var jag speciellt orolig över, köpte dem i somras i USA och har inte använt dem en enda gång. Klackar och gravidmage fungerade inte på mig. 


Jag har dragit mig för att prova skorna i min garderob, ifall de inte skulle passa. Idag tog jag dock mod till mig och satte på mig par efter par. Ingen skillnad märktes, mina fötter har hållit sin ursprungliga form. Underbart!

Nu känner jag ett sug av att uppdatera skogarderoben lite, jag skulle vilja ha ett par "statement flats" inför våren och sommaren, men hittar inte riktigt några inom rätt prisklass. Jag skulle vilja ha ett par i stil med dessa från Alexander McQueen eller de blå från Miu Miu, men jag är inte redo att betala så mycket just nu. Någon som har tips på lika coola men billigare varianter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar