måndag 15 april 2013

Ugglor i mossen


Jag älskar dessa strumpor med ugglemotiv. Att de är klädda på världens sötaste fötter gör dem ännu mer underbara. 

Den senaste tiden har jag känt ett stort drag till ugglor. Bara vi får flytta så tror jag att barnrummet skall inredas med ugglor och skogsmotiv. Det känns inte särskilt motiverat att börja ordna i vårt temporära barnrum, då jag inte har någon aning om hur många månader till vi kommer att bo här. Nu är det mest en röra av allt möjligt, men det fungerar och det är viktigast.

Bild från Lekmer.fi

På min önskelista på Lekmer har jag denna härliga väggdekal, jag blir glad bara av att titta på den. 

Bild från Lekmer.fi

Skulle jag inte vara så sjukligt snål skulle jag klicka hem dessa tre skönheter. Försöker dock intala mig att vi inte behöver fler kramdjur, Liten klarar sig utmärkt med de vi redan har. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar