söndag 7 juli 2013

Flowpark

Ibland måste man utmana sig sig själv och sina rädslor lite. Mina armar är faktiskt inte så sjuka idag, men övre ryggmusklerna har fått mer än de är vana vid. Jag kan varmt rekommendera denna park till alla som gillar kroppsliga aktiviteter och adrenalinkickar.
 
Flowpark5
Jag fuskar förstås lite, och vandrar på linan istället för i nätet.
Flowpark1
Roger tar det lugnt, som man bör på dessa höjder.
Flowpark4
Dagens utamaning, att dra sig uppför detta rep. Jag som inte klarar en ynka Pull Up tänkte inte ens tanken.
Flowpark3
Vinka till kameran!
Flowpark2
Det är vid sådana här tillfällen jag önskar att jag hade ett bättre objektiv.
Jon var med, och det gick hur fint som helst. Bra med stort gäng så att det alltid finns någon frivillig barnvakt. Han fick nämligen inte klättra, men snart kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar