lördag 13 juli 2013

TrippTrapp

TrippTrapp
Skönheten
Alla pratar om hur bra den är, och jag kan ju inte vara sämre. I veckan klickade jag därför hem Stokkes TrippTrapp stol. Jag hoppas att den lever upp till sitt rykte, tyvärr är det ännu ett par månader innan vi kan provköra den. Just nu står den bara i köket och ser snygg ut.
 
Annat jag klickade hem är en resesäng, ifall att det skulle bli någon resa under semestern. Det kliar i mina fingrar då jag surfar runt på olika resebolags hemsidor, men samtidigt skulle jag inte orka tänka på allt vad resa med en bebis innebär. Vi får se hur det blir, vilken del av hjärnan som vinner.
 
 

4 kommentarer:

  1. Bra val av färger ;)
    Börja bara skriva en packningslista i god tid innan resan så blir det ingen stress! Det var mycket värre att tänka på vad och hur mycket man skulle ha med sig än att sedan faktiskt packa ihop allting och fara iväg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar listor! Dags att börja skriva nu då, eftersom vi åker iväg till Tallinn nästa måndag. De kliande fingrarna vann.

      Radera
  2. Res med baby! Det går nog hur bra som helst. Ångrar att jag var så osäker att resa med Arthur då han var baby, men nu i efterhand tycker jag att det är nästan lättast att läsa med baby, speciellt om de inte ännu äter riktig mat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant, Jon är nog jättelätt att ha med nu, han stannar där man lägger honom och han är nöjd nästan hela tiden. En kort resa till Tallinn blir det, få se om vi får blodad tand och beställer någon längre resa senare.

      Radera