fredag 12 juli 2013

Tennis, Hangö och annat roligt

Jag skulle hemskt gärna berätta att jag inte bloggat för att jag varit superbusy och sysslat med allt möjligt häftigt. Tyvärr kan jag inte göra det. Jag har under de senaste 2,5 dygnen ägnat all min egna tid åt Candy Crush Saga, hur nördigt är inte det? Jag borde aldrig laddat ner applikationen, jag är typen som blir totalberoende där hela universum kretsar kring spelet i några dagar. Fast jag visste att det skulle gå såhär, var jag svag då det regnade på onsdagen och jag inte kunde distrahera mig med något annat.
 
CandyChrush
Min tidstjuv

Helt insnöad har jag ändå inte varit. Idag firade vi Rogers semesterstart med tennis i Hangö. Min lillebror vann sin match, vilket betyder att också morgondagen tillbringas i Finlands sydligaste stad. Inte mig emot.
 
Tennis
Eddie och hans tennispartner. Lika som bär.
Eddie

Jon är i en helt underbar ålder just nu. Han skrattar och är glad för det mesta. Det är inga problem att ha med honom på olika utflykter, och fast jag väntar med spänning på att få prova på riktig mat är det sjukt behändigt att alltid ha maten på sig, färdigt uppvärmd och hygieniskt förpackad.
 
Jon1
Jon2

Den här sommaren har varit underbar hittils, och det ser inte ut att bli sämre. Jag är verkligen totalt tillfredställd med tillvaron just nu.
 
Hangö
Alltså Hangö. Hur vackert får det bli?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar