torsdag 25 juli 2013

Hemma

Det blev inget blogginlägg igår eftersom jag fick en lindrig version av bröstinflammation. Jag var febrig och öm i hela kroppen, och tillbringade nästan hela dagen i sängen och tyckte synd om mig själv. Som tur känner jag mig tusen gånger bättre idag.
 
Tallinnresan var lyckad, en två-dagars resa var en bra början för vår familj. Jon sov varken särskilt bra på natten eller på dagen i vagnen, så han tyckte att det var skönt att komma hem och sov länge och väl igår i egen säng. Ammandet på resande fot gick bra, det enda som var lite jobbigt var att hitta ett bra ställe att amma på båten. Den var proppfull med folk och det var svårt att hitta en lugn plats, Jon har svårt att äta om det är mycket liv och rörelse runtomkring. Det slutade med att vi satte oss på golvet i hyttkorridorerna.
 
Tallinn
En av alla två bilder jag tog på Jon under resan.
Jag fyndade en mössa och en UV-dräkt åt Jon på Polarn o. Pyret och några fina saker från Calvin Klein till mig själv. Annars blev det inte särskilt mycket shopping, vi fokuserade istället på att äta och dricka gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar