måndag 14 oktober 2013

Att bli ompysslad

Ni kan inte förstå hur härligt det var att få sitta i frisörsstolen, lugn och ro medan någon pysslar med ens hår. Inget man behöver göra, inget man kan göra för den delen. Jag behöver definitivt mera egen tid, eller ska vi säga mer tid borta från hemmet. 

Det skulle inte vara några problem för mig att komma bort, Roger finns ju och vi har många barnvakter som erbjuder sin hjälp titt som tätt, problemet är bara att jag inte vet vad jag ska hitta på. Kan inte någon bjuda mig på barnfria aktiviteter? Kanske det bara är så att jag har blivit en sådan torris på sista tiden att ingen vill umgås med mig. Nej det kan det inte vara, jag är ju så sjukt rolig. Kom på en härlig ordvits häromdagen som jag skrattade länge åt (desvärre har jag redan glömt den).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar