tisdag 29 oktober 2013

Två bilder

006

Jag kommer ihåg att jag noterade att påslakanet som kom i FPA-lådan kändes ganska styvt i början, jag gillade mönstret men jag var inte förtjust i styvheten. Nu, efter mycket användning och några tvättar, är det otroligt mjukt och gosigt. Vilken kontrast till pyjamasen från H&M, som var mjuk i början men som snabbt blev hård. Båda är gjorda av 100% bomull, men där ser man vilka stora kvalitetsskillnader det kan vara.
 
014

Idag kom Lasten Suuri Lelukirja, vilket betyder att julen närmar sig. Jag älskade att bläddra i den som liten. Jag bläddrade, valde ut mina favoriter (det fanns något på nästan varje sida) och drömde om en jul där jag fick allt och lite till. Som ni ser har Jon upptagit traditionen med konsumtionshysterin.
 
Den där minen annars, jag smälter varje gång jag ser den rynkande pannan som betyder "tystnad, jag tänker".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar