tisdag 22 oktober 2013

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge

Ingen dator har kommit ännu. Den beställdes för tre veckor sedan, och hemsidan har en leveranstid på 1-4 veckor. Vilken dag som helst, alltså. Tills den är installerad blir det paus i bloggandet, det är helt enkelt inte kul då jag inte kan illustrera mina inlägg med ordentliga foton. Jobbigt att skriva är det dessutom på den här grunkan.

I dagens Västis läste jag om två killar (män?) som startat en finlandssvensk spelpodcast. Det börjar vara dåligt med saker att skriva om då man måste ta till sådana artiklar. Nånej! Podcasten är rolig, de har ett bra flyt på och den är t.o.m. informativ. Jag gillar mest slutet av podcasten då de diskuterar "stora frågor". Ni hittar podcasten här.

Jag försökte hitta artikeln på nätet men lyckades inte. Kanske den kommer upp under dagen.

Då jag ändå skriver om min bror (han är alltså en av podcastens skapare) måste jag ju nämna revyn Kungen av Prästkulla som har premiär nu på torsdag. Den måste ni se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar