tisdag 15 oktober 2013

Kläder, kläder


Jag älskar att plocka med Jons kläder, jag vet inte hur många gånger jag plockat upp, vikt ihop och sorterat om i hans lådor. Det är så roligt att titta på alla färger och modeller och tänka på hur söt han är i allt. 

Vi har haft storlek 74 nu ganska länge, och ni kan inte ana hur mycket jag längtar efter att få plocka fram storlek 80. De ligger där i lådan och ropar på mig, men en stund ännu måste de vänta. Är det bara jag som älskar att pyssla med babykläder eller känner någon igen sig?

I helgen besökte vi mina svärföräldrar och Rogers mamma hade plockat ihop Rogers gamla kläder. Det var helt sjukt roligt att gå igenom alla spännande saker från 80-talet. Vi fick bl.a. med oss hem några härliga hemstickade tröjor.



4 kommentarer:

  1. min instagram, marinasoderman

    SvaraRadera
  2. Jag älskar barnkläderna. Jag skulle gärna byta outfit flera gånger om dagen bara för att få använda allt :D Nu har han snart växt ut storlek 80 redan och vi har så fina kläder där så det känns ledsamt, vi har ju inte hunnit ha dem alls. Bäst var nog ändå de minsta kläderna. Jag har sorterat dem många gånger där i mammalådan ;)

    Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet precis! Ibland vill jag riktigt att Jon ska klotta på sina kläder så att jag får orsak att byta :) Att pyssla med kläderna ger någon sorts rofylldhet åt mig, det är den enda delen av barnuppfostran där Roger inte har något att säga till om.

      Radera