onsdag 9 oktober 2013

Babybloggträff

Idag har vi haft en spännande dag. Jag har kört (!) till Drumsö på bloggträff, med tokroliga Nina, inspirerande Hanna och ärliga Catten, plus två bloggläsare samt allas bebisar. Det är så bökigt att länka med iPaden, men de finns alla i länklistan till höger.

Tyvärr blev det inte så livliga diskussioner jag hoppats på, de urgulliga barnen tog största delen av uppmärksamheten, men så var det kanske också lite tänkt. Jag hoppas att det blir flera träffar, det är alltid kul att se personer (och bebisar) man läst om på bloggar live.


Träffen skedde i Kahvila ja Puoti Lillan, jättemysigt ställe där det inte alls kändes som om vi störde fast bebisarna var ganska högljudda för det mesta. Skönt att för en gångs skull inte känna sig i vägen. Bilden är tagen vid fönstret, som ni ser fanns det en hel del mysigt i affären. Jag köpte dock inget, ibland kan också jag vara förnuftig. Tog bättre bilder med systemkameran men dem får ni se sedan när vi fått en dator.

4 kommentarer:

  1. Ser fram emot bilderna! Konstaterade efteråt att jag var riktigt ohövlig och presenterade mig aldrig! Var så upprörd över gråtfesten som pågick några minuter innan. Men det var roligt att ses, trots att det inte blev just av att diskutera, precis som du sa. Mera träffar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också tappat en del hövlighet sen Jon kom till världen, är så koncentrerad på honom ibland att jag helt glömmer bort mig. Ingen fara, jag visste ju vem du var ;)

      Radera
  2. Det var riktigt kiva att ses :) Och kanske man hinner prata mer sen när barnen blir lite större och kan leka själva?! Fast vi måste nog absolut ha träff innan det förstås :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kanske det blir lite lättare sen. Men visst, nån träff hinner vi kanske klämma in före det. :)

      Radera