onsdag 23 oktober 2013

Tillbaka

Nåja, nu ska vi se om det ska bli någon ordning på bloggandet igen. Nya datorn kom igår och Roger satt uppe halva natten (läs: till kvart över tio) och installerade den. Det känns trevligt att ha en snabb och fungerande dator, jag hade nästan glömt bort hur det är.
 
Det har blivit ganska dåligt med fotandet den senaste månaderna, av någon anledning fotar jag nästan bara då jag fotar för bloggen. Men här följer några guldkorn jag hittade i kameran.
 
Träff
Vi är på bloggträff. Nina har just kommit in genom dörren och Jons intresse flyttas omedelbart bort från kameran.
Träff
Mera bloggträff. Jon diskuterar vildsint.
Gungeligung
Parkhäng en solid lördagseftermiddag.
Jon
En glad typ testar sina armmuskler.
Nu noterar jag att hans tunga syns på tre av fyra bilder. Dregel och öppen mun är hösten tema. Hoppas han slutar dregla innan det blir riktigt kallt, vill inte att han ska ha fryst dregel på hakan hela vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar