måndag 2 september 2013

Ny vecka

Så  hade vi måndag igen, och här är i alla fall så pass mörkt och dystert väder att jag är tvungen att tända en lampa. Bloggen har en tendens att tystna till veckosluten, det är mest för att jag då bara vill vara tillsammans med min familj.
 
På lördagen tog min mamma och hennes man hand om Jon efter babysimmet, så jag och Roger kunde i lugn och ro vandra omkring i butiker i Ekenäs centrum och äta goda bakelser på café utan att ständigt behöva underhålla en liten busunge. Tänk så mycket gott tre timmar av egen tid med mannen kan göra. Det är bra att mamma ringer med jämna mellanrum och kräver att få vara barnvakt.
 
Babysimmet på lördagen gick bra, fast natten före var jobbig. Efter vad jag läst i sociala medier verkar ganska många haft en dålig natt mellan fredag och lördag, undrar om planeternas position hade något med det att göra?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar