onsdag 4 september 2013

Sportigare barn

Idag har jag inte särskilt mycket att komma med, jag och Jon har haft en mysig dag med utfärd till centrum. När jag gick in till stan kunde jag inte fatta min lycka, tänk att just denna sommar har blivit såhär härlig, när jag har fått vara hemma. I vintras önskade jag att vi skulle få en fin sommar, men inte ens i mina vildaste fantasier kunde jag tänka mig att den skulle bli såhär fin.
 
Jon har börjat intressera sig för böcker samt bilder och han tittar, lyssnar och känner gärna på alla böcker som kommer i hans väg. Pekboken för lite sportigare barn skulle jag vilja ha, jag bläddrade i den för länge sedan och den skulle passa så bra till vår familj. Kan ni rekommendera några andra pekböcker eller lättlästa böcker? När jag kollar igenom urvalet på Adlibris blir jag helt tom i huvudet, det finns så otroligt mycket.
 
Nu borde jag gå och laga mat till min man. Kycklingnuggets står på menyn, en riktig gourmet middag idag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar