tisdag 4 juni 2013

Blomster

Jag såg detta inlägg förra veckan och jag kände direkt att sådär vill jag ha det på Jons fest. På sommaren är det speciellt vackert med självplockade blommor. Jag beundrar andra som lagar fina blomsterarrangemang men jag är urdålig på att faktiskt få det gjort.
 
En snabb kommentar på bloggen och jag får ett meddelande av Linda, med erbjudande om att komma med och plocka lite förgätmigejblommor. De blev helt perfekta på gårdagens kalas, och extra roligt var det att se på Ebba von Sydows instagram att hon haft samma blommor på sin sons dop.
 
 
Fick också låna de supersöta glasflaskorna av Linda, placerade ut dem lite varstans i lägenheten igår. På toaletten hade jag också en blomma, jag tycker att toaletten är det viktigaste rummet att pynta upp under fester, där har gästerna tid att i lugn och ro beundra (eller bli förskräckta).

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar