söndag 23 juni 2013

Midsommarhelgen, del 1

På midsommaraftonen bar det alltså av till Pojo för lite midsommarstångbyggande. Vädret var vackert och stämningen på topp. Jag kände mig riktigt taggad för att skapa den snyggaste stången hittils. Som vanligt försvann min iver snabbt när man faktiskt skulle Göra Något, mest gick jag runt och pratade strunt. Arbetsledning heter det visst. Fast vi var fler arbetsledare än arbetare, blev det riktigt bra till slut.
 
010
Pojkarna plockar blommor

023
Jag lånar en hink för att det ska se ut som om jag gjort något.
066
Nästan färdig. Tyvärr kunde vi inte stanna tílls midsommarstången restes i år.
Esmeralda hälsade vi också på. Hon såg verkligen ut att njuta av sommaren och bondelivet. Hon har alltid älskat att vara ute om sommaren, och det kändes underbart att se att hon har det bra.
 
003
Älskade, älskade katt.

2 kommentarer:

  1. Ja, det ser verkligen inte ut att gå någon nöd på Esmeralda :) Så fint för dig att se att hon mår gott.

    SvaraRadera