onsdag 19 juni 2013

Idioten

Jag packade ihop mig och sonen för att gå till butiken för att handla lite mat. Tänkte att det skulle bli skönt att komma ut när det är så skönt väder idag.

Min bror påpekade igår att det var dåligt med luft i ringarna, och han hade rätt så jag bestämde mig för att fylla dem. Tror ni inte att jag lyckas tömma däcket på luft istället för att fylla det? Hur korkad får man vara? Nu vet jag inte hur jag ska göra för att fylla det. Inte är det lätt att ha tummen mitt i handen.
 
Nu sitter vi inne. Jag har öppnat ett fönster så att vi ska få lite frisk luft. Prutt. Nåja, Jon sover ändå bättre inne i egen säng, han har inte riktigt förstått det här med att bebisar sover bäst ute.

2 kommentarer:

  1. Jag vet. Förnedringen alltså. Själv fick jag inte igånggräsklipparen idag :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland känner man sig lite hopplös. Men som Roger sade, det är bra att han behövs till något. :) Han fixar däcken just nu.

      Radera