lördag 29 juni 2013

Sommarlistan

Sommar
Fjolårets enda soliga dag
Dagens planer: Kanontian! Jag springer tyvärr inte själv men jag och Jon ska heja på Roger. Om det inte regnar förstås, då stannar vi hemma.

Min lunch kommer att bestå av: Kyckling blir det idag, fast det är kanske mer middag än lunch. Jag brukar inte äta lunch på helger.

Vädret utanför mitt fönster är: Molnigt och kallt. Kanske första gången denna sommar.

Inatt drömde jag: Allt möjligt, men kommer inte ihåg några detaljer just nu. Jag sov otroligt gott inatt, Jon vaknade första gången klockan fyra. Underbart.

Igår hände detta: En mygga bet mig på axeln.

Dagens outfit består av: Just nu: mjukisbyxor och linne.

Det här är min favoritlåt just nu: Sjörövarfabbe (sjunger den konstant för Jon, stackarn)

Den här sommaren har jag lärt mig något nytt: Att en tre månaders bebis kan skita otroliga mängder, och fisa lika illaluktande fisar som sin mor.

Nästa fest jag ska gå på är: På måndag ska jag ut och äta med ett gäng vänner, utan Jon. Det är fest för mig!

Just nu är jag så irriterad på: Ingenting. Så tråkig är jag.

Däremot vill jag rekommendera: Mio min Mio på Raseborg, förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar