torsdag 20 juni 2013

Throwback Thursday -Midsummer Edition

Imorgon är vi på väg till Mörby för att laga midsommarstång, något vi gjort ett antal år tidigare. Jag blir alltid lika glad när inbjudan kommer, stämningen där är verkligen speciell. För två år sedan hade vi fint väder, vi ska hoppas på samma i år. Imorgon kommer vi dock inte stanna till kvällen, det blir för mycket för vår lilla grabb. 
 
Bläddrade igenom lite bilder från tidigare år, midsommarstången från 2008 var nog en av de finaste.
 
Midsommar 217
Midsommardagen, jag tror att jag har lite baksmälla på bilden.
Midsommar 050
Jag försöker vara söt och oskyldig, lyckas sådär.
Måste komma ihåg att köpa lite havreflingor när vi är där, behöver fylla på i förrådet så att jag kan baka supergoda havrekakor, födelsedagen till ära. Man vet ju aldrig om någon kommer förbi med presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar