måndag 6 maj 2013

Klädval

Alltså på riktigt? Jag har tittat lite på ishockeyn men alltid missat (självvalt) pratstunderna där emellan. Nu såg jag, Juhani Tamminen, iklädd skjorta med stora fiskar på, någon sorts rosa-beige-rutig kavaj och två kravatter, ena grönprickig och andra orange.
Jag förstår ingenting. Försökte googla ifall det skulle vara något sorts skämt. Eller har han förlorat ett vad? Vilken människa skulle frivilligt klä sig sådär? Roger informerade mig om att han haft ännu värre tidigare. Någon därute som har ett svar på mysteriet?

Edit: Bild på skönheten, härifrån.


2 kommentarer:

  1. Tami har egen stylist ;-) Han e vår egen aurinkokuningas o kläderna e därefter. De blir bara värre,men grejen e väl att han syns o tydligen gör han ju de när t.o.m. du har märkt han ;-) H.MAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har minnen av att du tidigare kommenterat att han förmodligen varit blind när han klädde på sig, och att frun inte var där och kunde stoppa honom. Men det är väl som du säger, att han gör det för att synas, och det gör han verkligen!

      Radera