lördag 25 maj 2013

Listan

Jag vill också!

1. Var är din mobiltelefon?
-Brevid tangentbordet, närmare kan den inte vara

2. Var är din andra hälft?
-I duschen

3. Ditt hår?
-Lossar. Jag hoppas att jag har något kvar efter att jag slutat amma

4. Ditt humör?
-På topp!

5. Din dagsplan?
-Har absolut inga planer för kvällen. Om jag orkar bakar jag kanske lite muffins (mer provbak inför namngivningsfesten).

6. Det bästa du vet?
-Choklad. Och min familj förstås, dem glömde jag.

7. Din dröm i natt?
-För en gångs skull kommer jag inte ihåg. Vanligtvis jagar jag zmbien eller så jagar de mig.

8. Ditt livsmål?
-Förbli lycklig

9. Rummet du är i?
-Datarummet / babyrummet

10. Din hobby?
-Brädspel, löpning och choklad

11. Din skräck?
-Zombien

12. Var vill du vara om sex år?
-Med familje, i vårt vackra hus

13. Var var du igår kväll?
-Hemma. Tittade på film, Jack Reacher.

14. Vad är du inte?
-Pryd

15. En sak du önskar dig?
-Ett rött nagellack så att jag skulle kunna laga sommarfina fötter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar